Online Diary *J.u.s.t-A-d.r.e.a.m*: Kawan Rapat at UNISEL

Isnin, 28 November 2011

Kawan Rapat at UNISEL




Ini lew kawan yang paling saya rapat at UNISEL.....Kemana saja saya pergi, pasti berteman kan 2 dara n 1 jejaka tampan ini...ehhehe...Saya suke sgt2 berkawan dgn meka nie sbb meka nie BAIK*baik kew kau??*ahahah..meka nie SUKA BANTU RAKAN KALU RAKAN DLM KESUSAHAN..Segala masalah pasti kami berkongsi n bergosip together2!!!:P..Kalu nk makan jew, pasti pergi together2 jgk...mane2 kami pergi, pasti bersama lew senang citer...ahahha....*JGN KEMBANG IDUNG DA LEW*...buwekkk!!!:P

    HEEEE~~~Yang hujung belah kiri  nama die IMRAN SHAKEEL..Encem x???ahahaha...Mesti lew encem...Ramai kot peminat die nie kat UNISEL...ahahhaha!!!!*gurau tau im*..:)..Die tinggal di Damansara tapi die pun duk ostel jgak mcm saya....tapi ostel len2 laa...ne boleh sma2...Mrah pakwe saya nnti...kih3!!!!meeoowwww!!!:))..Imran nie die jenis suke sakat saya...tapi best tau..sbb die slalu wat saya epy..paling saya epy ble bersam die pabila die sebut perkataan "CHERRY"..itu akn membuatkan saya terase epy n windu akan "sumone"..hehehe...btw, mmg saya suke sgt2 kawan dengan si imran shakeel niew..sume owg percayer kan die...Termasuk mama saya, ibu n ayah kpd kawan saya n rmai lagi laa....Untung kalu sapew dpt menjadikan imran nie sebagai SUAMI suatu ari nanti..kih3!!!!!!!*perasan laa 2 imran*..ahahaha..:P


Gambar yang pakai baju n tudung pepel 2 nama die SITI ROHAYU a.k.a YUYU....Die nie ramah owgnye...BAIK n SOPAN...Die tinggal di Pahang n tinggal ostel dgn saya...Kami 1 bilik lew...ehehehe...Yuyu nie tegas owgnye...Cuak gak kdg2 saya...ahahhaa...*xcuak pun..saje tambah citer..kui3!!!*..Die pndai masak..Die paling gemar makan MAGGI!!!2 yang si imran duk marah sgt kat die..tp nak wat cam ne..Die nie DEGIL!!!ahahahha...*jgn mrah*..Tpi die tegas pun bertempat..ade masa die tegas n ade mase die cool, like NURUL AIN BT MUSA...ahahaha..Btw, die xde teman istimewa lagi nie...so, sesape yang teringin nk mengenali die..boleh lew add die di facebook"Yuyu Alizaman"..kih3!!!semoga berjaya menambat ati si kiah nie...ahaha:P


Yang freehair nie plak nama die SUHAIDA SHAARI..Die nie jenis ssah nk SENYUM*bak kater ayat imran..so, sue jgn mrah ain tau..*...Die nie owg PENANG!!!Tp yang pastinye muka die xde mcm anak mummy pun..kih3!!!*gurau2*...Die baik owgnye..SLOW motion...ahaha...tpi kalu die mengamuk, PERRGHHH!!!kalah HARIMAU, "AUUUWWWWWW"....die pun pndai masak...die suke masak yang x pedas2 sbb die xsuka makan CABAI...ehehe...Kami duduk dlm 1 bilik...slalu tido bersama..*jgn pikir len*...:P..die nie suke bgun awal n bersms dgn "BALAK" die...UNTUNG lew ade pakwe!!!!kih3!!!!:D..
btw, sue nie pun tegas gak tau...n tegas2 die bermakne..ahahha...Mcm cuak lak...kih3!!!!*tp x pun*..huhu


Saya mmg suke sgt2 berkwn dgn meka bertiga nie..Die sgt2 memahami saya...*paham kew??*..ahahha...btw, kalu lew saya dpt lagi rmai kawan mcm meka nie, ALANGKAH BAHAGIANYA AQ!!!yuhuuuu...MEEOOWWWW!!!!!:))





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen