Online Diary *J.u.s.t-A-d.r.e.a.m*: ChAractErisTic of MY HEART!~MR.H~

Ahad, 29 Januari 2012

ChAractErisTic of MY HEART!~MR.H~

oke!!!10 sifat calon suami yang sy cari:

1. kuat amalan agamanya.menjaga solat fardhu, kerap berjemaah dan solat pada awal waktu. Auratnya juga sentiasa dipelihara dan memakai pakaian yang sopan. Sifat ini boleh dilihat terutama sewaktu bersukan.~jeng3!!!!die slalu tgur sy pasal solat...oke!!amik perhatian di sini..:)
2. Akhlaknya baik, iaitu seorang yang nampak tegas, tetapi sebenarnya seorang yang lembut dan mudah bertolak ansur. Pertuturannya juga mesti sopan, melambangkan peribadi dan hatinya yang mulia.~die manje2 jew..ilikeit!!!!;))..auummmmmmmm!!!
3. Tegas mempertahankan maruahnya. Tidak berkunjung ke tempat-tempat yang boleh menjatuhkan kredibilitinya.~tegas owgnye..:P
4. Amanah, tidak mengabaikan tugas yang diberikan dan tidak menyalahgunakan kuasa dan kedudukan.~caring bout sy sentiasa n 24 jam duk tanye sal sy..:))
5. Tidak boros, tetapi tidak kedekut. Tahu membelanjakan wang dengan bijaksana.~sharing is caring...die blnje wayang, sy belanje makan!!heeeee.:))
6. Menjaga mata dengan tidak melihat perempuan lain yang lalu lalang ketika sedang bercakap-cakap.~setiap kali kami kuar kalu de pempuan seksi lalu, mmg X die nk pndang n die malah ckp"xelok tau pkai cam die 2 n i xnk tgk u pkai cam 2!!oke bby!!"~meeoowwwww!!!
7. Pergaulan yang terbatas, tidak mengamalkan cara hidup bebas walaupun dia tahu dirinya mampu berbuat demikian.
8. Mempunyai rakan pergaulan yang baik. Rakan pergaulan seseorang itu biasanya sama.~sy knal da sket2 kwn die..:P
9. Bertanggungjawab. Lihatlah dia dengan keluarga dan ibu bapanya.
10. Wajah yang tenang, tidak kira semasa bercakap atau membuat kerja atau masa kecemasan.~muka cam budak2 like MR.H n omey2 jew!!!!

*untuk masa depan*=))

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen