Online Diary *J.u.s.t-A-d.r.e.a.m*: kEMbali ke SHAH ALAM

Isnin, 19 Disember 2011

kEMbali ke SHAH ALAM

ASSALAMUALAIKUM KAWAN2 SEKALIAN!

Pejam celik!!Pejam celik!!!da tamat sudah cuti sem 1 3 weeks..SO, terpakse lew kembali ke SHAH ALAM untuk meneruskan pengajian ku di UNISEL..hurmm!!!rase cam baru 1 minggu je kot duk cuti n rest2 smbil layan movie at umah....adoii!!!da kene balik kat umah num 2 kembali...*XPEW2!!UNTUK MASA DEPAN EKAU JGK AIN OIII!!!BUKAN G SNE NK MEN2 BUT BELAJAR YEW!!!INGAT 2!!BELAJAR!!!*...ahahaha...Aku kembali ke shah alam pada 10/12/11 pada jam 9.30 pagi dgn menaiki bus SANI EXPRESS bersama2 dgn "MAMA" tercinta...penat gilew duk dlm bus nie...ye laaa!!!da 7 jam kot stay dlm bus n die just benti 2 kali jew...2 pun benti untuk makan n solat bagi yang muslim...hohooo!!!!Pada tepat jam 5.40 petang, sampai laa aku di shah alam dgn selamat...*ALHAMDULILLAH*..Sesampai sana, ade owg duk tunggu at stesen bus shah alam seksyen 17 iaitu "BUDAK CUK2 a.k.a HAZIM"...wohoo!!!!die diamanah untuk mengambikl kami berdua di stesen bus n htr kami ke apartment aku di seksyen 7 berdekatan dgn pintu masuk UITM...mood aku mase 2 kan, mmg sonok gilew n epy gilew2 laa..smpai mama aku tegur...AHAHA...Ye laa!!!mne x epy kan, da 3 minggu x jumpa "cuk2", of coz laa windu gilew n rase cam x cyer pun ade mse 2 sbb tgk2 die ade di depan mata...mcm first time jumpa lak....ohhooo!!nasib bek my mama paham ati ku n die pun xde laa sakat byk sgt kan.....yeahh!!!:)..
Sesampai jew at umah, aku pun masuk umah 2 bersama mama...mase 2 mmg kami berdua mmg penat gilew2 smpai n pengsan da...dlm setengah jam, kawan sebiilik ku pun smpai bersama family die n kami pun mula lew berbual2 smbil bercerita pasal2 cuti msing2....best gilew dgr die bercerita pasal cuti die at kuantan...sonok jew aku dgr....ohhooo!!!!!;))...mcm2 topic kami bualkan smpai lenguh da mulut nie asyik ckp jew...bila da penat, perut pulak  lapar...then my mama, ajak laa makan..Mase 2 sume da keletihan n xnk turun makan...so, my mama n aku turun bli makan n makan bersama2...yeahh!!!MMG BEST sgt2!!!!ye laa...bukan senang kan nk kumpul mcm nie slalu...ohhooo!!!:)...

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen